Recenzie (338)
Piaty element (1997)
Jeden z nejlepších filmovejch počinů, navíc sem se tam zamiloval do Leeloo...jednoznačná fajfka
District 9 (2009)
Uznávam co se vytvořilo za ten rozpočet a čas, ale film mě nezaujal. Příběh je často používanej snad ve všech filmových žánrech a krevety mi moc povedený nepřijdou. 6/10
Forrest Gump (1994)
Čas od času si řikam prč se mi ten Forrest vlastně tolik líbí? Když to tak shrnu a film si vybavim, tak to je přece klasická pohádka o hloupém Honzovi co tady odpůrci píšou...Ale pak si Forresta pustim a vždycky mi veme dech.
Priatelia (1994) (seriál)
Přátelé...seriál, kde to začalo. A to je jeho jediná slabina. Kdykoliv vznikne nový seriál v lehce podobném duchu, tak se začne řikat: Á to jsou jenom noví a horší přátelé. Tohle srovnání nemam rád! Přátelé jsou a budou jedinečný!
Scrubs: Doktůrci (2001) (seriál)
Seriál který neurazí, ale nedrží si kvalitu. Jeden díl je dobrej druhej je nesmyslně trapnej. Navíc jsou tam hrozný rozdíly v hereckých výkonech. Prostě už bylo dost seriálů z lékařského prostředí, který nastavili laťku hodně vysoko a scrubs jí nepřeskočili. 5/10
Johnny English (2003)
Mě Rowan baví a i když to neni jeho mistrovskej kus, tak je prostě sranda! Navíc filmu dodává šmrnc super herec Malkovitch a taky krásná Natalia.
Pulp Fiction: Historky z podsvetia (1994)
Tenhle film má v sobě všechno co mam na filmech nejvíc rád a ještě něco navíc
Tootsie (1982)
Film zase až taková pecka neni, ale Hoffman si ty hvězdy zaslouží. Těžko si tam představit někoho jiného