Posledné recenzie (3)
Martinove záhady (2003) (seriál)
Napriek tomu, že Martinove záhady su scenárovo vykradnuté, časovo kratšie Akty X s dávkou slizu navyše, ide o úžasný seriál :-)
Johnny English sa vracia (2011)
Prvá polovica som sa nudil, ale akonáhle sa príbeh začal zamotávať a dej chytil rýchly spád, takisto sa rozbehli vtipné situácie a film som zakončil s úsmevom na tvári :-)
Láska nebeská (2003)
Tak ako na Vianoce nesmie chýbať vianočný stromček, kapustnica, Tichá Noc, v mojom prípade nesmie chýbať ani Láska Nebeská :-) Ako som tento filmík videl prvý raz (zhodou okolností práve na Vianoce na STV) hneď si získal stabilné miesto v mojich TOP 10. A to preto, lebo disponuje romantickými príbehmi, zvučnými menami (ktoré hereckými výkonmi nesklamali), miestami zasmeje, miestami rozplače, ale určite nenudí ;-)