Recenzie (967)
Guard Dog (2004)
Chudák paranoidní pes :)
Gumkáči (1985) (seriál)
"Méďové, skáčou jako míčky gumové, v příbězích, co mají úroveň...." to mluví za vše...
Hacksaw Ridge: Zrodenie hrdinu (2016)
Nechtěně komický válečný film. První třetina je asi nejulítlejší náboženská agitka v dosahu, druhá třetina by se mohla jmenovat Monty Python´s Full Metal Jacket a po takové náloži už snad ani nejde brát vážně obligátní Gibsonovské násilnické porno (které se válečnou vřavou spíše opájí), o závěrečném nemístném patosu nemluvně... Opravdu "neodolatelně" směšné... A to říkám s plnou úctou k válečným hrdinům.
Hamlet podniká (1987)
"Hamlet byl hodné dítě. Nikdy neplakal. Nikdy nespal. Jenom seděl v koutě s podivným výrazem v očích..."
Hana a jej sestry (1986)
Přiznávám, měl jsemtu čtyři*, ale o několik let a pár zkušeností později jsem přišel tu jednu přidat...:)
Hanba (1968)
Pravděpodobně nejsyrovější Bergmanův film... první půlhodina je relativně normální, ale potom přelétnou stíhačky, válka se začne týkat i obou hlavních postav a začne peklo! Nejzapamatovánííhodnější je především veslování přes moře plné mrtvol... Liv Ulman i Max von Sydow jsou úžasní, především von Sydow dokazuje,že přemíra citlivosti se snadno mění v necitlivost a že největší sobci vznikají z těch nejslabších jedinců... Ve Skammen je ale především naprosto výborná kamera Svena Nykvista, který tvoří velikou část působivosti snímku. Počínaje Personou chytil Bergman velmi svěží nový směr!!!
Hannibal (2001)
Místy zajímavé, ale kouzlo Jehňátek je ta tam a místo pokračování sledujeme jakoby úplně nový, hloupý, explicitně pojatý thriller, ve kterém po nás autoři chtějí,abychom simpatizovali s kanibalem... Problém je ve špatném výběru... Scott je skvělý režisér, ale všechny jeho vizuální kouzla se k Lectrovi prostě nehodí...o co lépe fungoval Demmeho "klasický" přístup k látce, že?
Happy End (1967)
Rozhodně jedna z nejoriginálnějších a "nejujetějších" českých komediích vůbec !!! Pekelně vtipná a ironická záležitost, jen škoda toho utnutého konce...
Hard Boiled (1992)
Děj je skutečně primitivní... celý film tak za tři,a le poslední půlhodinka to vytahuje o jednu nahoru!
Hausu (1977)
Film mě sice zhruba od poloviny hrozně iritoval, ale je to opravdu něco (i na dobu vzniku) dost originálního a ujetého, takže přimhouřím oko v puse a dám tři* ... A pro případné zájemce pozor, horor je to asi takový, jako je Help! od Beatles akčním filmem...