Recenzie (33)
Admirál (2015)
Krásný film, kdyby byl historicky přesnější, takhle je to jen mrvení minulosti. Jestli vás historie nezajímá a podíváte se na to jen jako na fikci, pak mohu doporučit. Milovníky dob dávno minulých to však neskutečně vytočí. Jo a přijde mi že představitele hlavní role vyštrachali v nějakém kroužku historického šermu a nééé zrovna v jednom z těch kvalitnějších, hroznej bambula....
Ancient Civilizations (2017) (seriál)
Není to dokument a není to historické... Oni věří v reptiliány omg...
Andrés Iniesta: The Unexpected Hero (2020)
Kvalitní dokument o hráči co vždy dokázal překvapit. Jen je to drobátko dlouhé a většina věcí se opakuje.
Batalión (2015)
Další ruská propagandistická blbost, přitom kdyby se odprostili od té své zapšklosti vůči Němcům, tak by točili mnohem lepší filmy.
Bedári (2012)
3 hodiny čistého utrpení a já blbec to chtěl vidět dobrovolně. Prosím všechny slečny, které chtějí na to jít s nějakým chlapcem, tak ho raději vezměte na nákupy, poté ho seznamte se svojí maminkou a bandou vašich otravných kamarádek. Uvidíte že toto utrpení pro něj bude nesrovnatelně menší než slyšet Gladiátora zpívat a vidět nenamalovanou Anne Hathaway...
Bojové umění silat (2009) (TV film)
Je to hrozně natažené a nudné. K tomu ten amík je takovej nesympatickej ťunťa, kterej po třech dnech výcviku, v pro něm neznámém sportu, jde bojovat proti několikanásobnému šampionovi.... A jak snaha amíka o to získat novej kůl pásek dopade je nám známo po prvních pěti minutách.
Bombajská mafie: Policie versus podsvětí (2023)
Člověk má tendenci se u toho pořád smát, když vidí ty vážné tvrdé policajty co mluví jako Apu...
Centurion (2010)
Aneb jak si partička Římanů šla zaběhat na sever Británie. Což o to, oni běhají rádi a běhají pořád, také se nechávají rádi honit, vlastně celej film. Běhaj tak rádi, že i když maj možnost svým pronásledovatelům šlohnout koně, tak jim je nechaj a raději se zase pro změnu proběhnou. Ta jejich legie je také vysoce inteligentní, protože ty Piktské vidláky chce překvapit překvapivým útokem v zimě a navíc jsou tak ohleduplní, že s velkou parádou dobrovolně napochodují do pasti. Tam už opravdu jen chyběl admirál Akbar, aby na ně zařval: ,,It´s a trap!". Ale jako oddechovka dobrý, když člověk u toho nepřemejšlí. Jedna hvězda za bojové scény a druhá za přírodu.
Cid (2020) (seriál)
Příjemné překvapení, bohužel El Cid nesympatický stejně jako v Casa de papel. Trošku to napravují ženské výkony, škoda že je jich poskrovnu.
Citrónovník (2008)
Citrónový sad je jedním z těch filmů, které nejdou hodnotit samostatně, ale musíme přihlédnout i k předchozí tvorbě Erana Riklise, speciálně pak k Syrské nevěstě(2004). Nebo lépe řečeno jeden snímek nastavuje zrcadlo tomu druhému, zároveň se pak doplňují v pohledu na problematiku v nich obsaženou. Je třeba pochválit Riklisův výběr témat, které mu práci trochu usnadňují, avšak on potenciál vybrané látky plně využije, ba I podtrhne. U Syrské nevěsty se jedná o nejvýznamnější den páru. U Citrónového sadu o osud stromů, které mají v Izraeli symbolický význam. Celým filmem provází výborné Riklisovo herecké obsazení a excelentní výkon Hiam Abbas, která excelovala i v Syrské nevěstě. Jen mne trochu zarazila jedna drobnost, vizuální znázornění Izraele v Citrónovém sadu je zcela odlišné od Syrské nevěsty. V nevěstě jsou krásně zachyceny Golenské výšiny a jejich lid, až si dokážeme představit proč vlastně se vedou spory o tento kousek země. V Citrónovém sadu toto schází a podle mne je to trochu škoda, vidíme jen pár stromů a šutrů, nic pěkného ani poetického...