Recenzie (2 228)
Rukojmí v Bella Vista (1979)
Major Zeman mě na rozdíl od většiny zde vůbec nevadí. Ovšem tohle Jiří Sequens st. posral.
Zlaté rybičky (1979) (TV film)
Toporně a afektovaně zahrané. Zpracování knížky dopadlo tak, že to bylo předvídatelné a blbé jako lopata. Překlad knihy Jaroslava Moserová jenž si cením a za ní hvězdy.
Žebrácká opera (1991)
Nebudu dávat vysoké hodnocení jen proto, že se na tom podílel Havel a Menzel. Film nestojí ani za zlámanou grešly.
Malá mořská víla (1976)
Nemám ráda smutné a drsné pohádky ze Severu.
Silvestr svobodného pána (1979) (TV film)
Uhozený, přes to kdo tam hraje.
Jarčin profesor (1937)
Gustava Nezvala těžko stravuju, ve většině případů působí jako poslední zpravedlivý na Světě.
Muž v povětří (1955)
Tady nezbývá než Vlastíka politovat a nejen jeho. Špatný film celkově, nic dobrého se nenajde.
Král komiků (1963)
Spíš jsem byla z tohoto projektu otrávená.
Konečně sami (1940)
Modlím se, abych nebyla tak šíleně vlezlá tchýně, jakou zde je Nasková. Spíš než k smíchu, mi lezla ne nervy. Ovšem důvod proč mám k filmu odpor, je nesympatický koženě odměřený Petr (Homola). Je mi to líto k vůli Nataše Gollové, ale tenhle film si už nepustím.
Pelikán má alibi (1940)
Jak poznáte drsňáka Homolu, nečte knihy !