Recenzie (41)
Papírový dům (Netflix verze) (2017) (seriál)
Španělská telenovela na pozadí loupeže. Dokoukáno jen abych věděl jak to dopadne, ale musel jsem některé pasáže přetáčet rychloposunem. Ani jedna sympatiská postava a všichni se chovají jak dementi. První dva díly ještě šli, ale pak se to začalo natahovat. Největší záhada je, jak může být nejlepší policajtka - vyjednávačka v celým Španělsku tak psychicky labilní a nikomu z nadřízených to nepříjde divný. Ma dobrý nápad a pak hned v zápětí se začne chovat jak dement. Ale asi to vše bude tím, že asi nerozumín španělské nátuře a jejich chování. Takže děkuji, ale do další řady určitě nepůjdu. PS: ta španělština se nedala poslouchat, musel jsem si to přepnout na docela kvalitní anglický dabing.
American Horror Story - Murder House (2011) (séria)
1. série 70% nebýt Jessicy Lang tak možná i o 10% víc. Tato postava mě tam neskutečně iritovala.
Homeland - Zradca (2011) (seriál)
1. serie : 80% a to jen kvůli závěru, jinak jsem díly hltal jeden za druhým. Rozkoukáno na ČT2, ale ty hlasy mi nějak neseděli, tak jsem přesedlal na originál a je to o moooooc lepší. Těším se na 2.sérií.
Kravaťáci (2011) (seriál)
1. série : jasných 100%
Počiatok (2010)
Po dlouhé době jsem po skončení filmu zůstal jako přikovaný s čelistí někde u kolen. Naprostá bomba která mě dostala. Nolan má vše precizně promyšlené a vše do sebe perfektně zapadá. Pro někoho komu se občas zdá sen ve snu je to lahůdka. Hudba hraje velmi důležitou roli a Hans Zimmer složil opět výbornou hudbu která se dá poslouchat i samostatně. Musím bez mučení přiznat, že se mi to o chlup líbilo víc než TDK a to jsem velký fanda Batman postavy. Už se těším jak se na to podívám znovu. Vřele všem doporučuji. PS. proboha kdo vymyslel tak nesmyslný překlad názvu filmu ?
Hačikó: Príbeh psa (2009)
Pro milovníky psů to bude jasných 5*. Já mám psy taky rád, ale děj mi připadl hodně příkočarý a jednoduchý. Možná to bylo tím, že je to natočené podle skutečné události. Každopádně pro všechny co si chtějí propláchnout slzné kanálky to je ideální film. Kapesník nutnost.
Útek na Horu čarodejníc (2009)
Zábavná a nenáročná jednohubka na páteční večer.
Max Payne (2008)
Nuda a zase nuda s trochou nezajímavého střílení.
Útek do divočiny (2007)
Hudba Eddie Veddera to zvedla o jednu *
Čierna Dahlia (2006)
Už po 30-ti minutách jsem se ztratil v té spoustě nezapamatovatelných jmen, čímž jsem moc nechápal co se tam děje. Pár scén bylo dobře napínavých, ale jinak trochu nuda.