Recenzie (50)
Ospalá diera (1999)
Ve všech ohledech téměř dokonalé ale právě k oné dokonalosti trochu chybí..
Big Lebowski (1998)
To byla taková kokotina... a takové kokotiny já moc rád. A je to od Coenů, což je pro mě další plus. ( Jo a jestli se vám příběh líbil, nebo vás zaujal, tak doporučuji přečíst si knihu Obchodník se smrtí od Hugha Laurieho... je to v lecčems podobný)
Báječná léta pod psa (1997)
Jeden z mála českých filmů, které by teoreticky měli šanci se prosadit i ve světě. Asi to bude tou *západní* formou režie. A líbilo se mi to dokonce i přes to, že to napsal Viewegh, kterého opravdu nemusím
Hľadám Amy (1997)
Popravdě tu čtvrtou hvězdičku si film zasloužil jenom tou poslední půlhodinkou... jinak docela průměr, samozřejmě až na pár výjimek (např. líbačka na koncertě a skvělý Lee)
Fargo (1996)
Podle komentářů jsem čekal velmi chytrý a důmyslný psycho thriller. A dostal jsem ukecanej film, kterej v první hodině nemá absolutně žádný spád, aby potom tak nějak rozpačitě dojel do konce a v poslední minutě nám vyřkl všechna moudra o která se pokoušel celou stopáž. I tak ale velmi dobrý film, vybočujjící z řady jiných!
Blbý a blbší (1994)
Na mě až moc velká kravina a že toho snesu fakt hodně..!
Priatelia (1994) (seriál)
Absolutně nejlepší seriál všech dob! A How i met your mother je přece jenom o něco horší...
Sám doma a bohatý (1994)
Průměr průměr a určitě horší než první dva díly..
Sám doma 2: Stratený v New Yorku (1992)
O něco horší než první díl..
Sám doma (1990)
Nevím teď přesně který, ale jeden z dalších dílů byl lepší. Tohle je ale klasika nad klasiky!