Recenzie (146)
Po zániku Zeme (2013)
Není to zas tak špatné jak jsem zaslechl. není to za 3, spíše 3,5.
RED 2 (2013)
Jo docela slušná podívaná. Al opravdu lze jen tak nakráčet do Íránské ambasády a celou ji vystřílet a myslet si že to jen tak projde? To nevím.
Duch nad zlato (2013) (TV film)
Nehodnotím, jak jsem zahlédl Bohdalku tak jsem to znechuceně vypnul a raději jsem si pustil Pacific rim.
Ohnivý kruh (2013)
Del Toro si hrál a vznikl parádní filmek. jak roboti tak Kaiju byli parádně provedený.
Muž z ocele (2013)
Božínku to je ale destrukce a jistě těch mrtvých těch bylo jistě dost. Nějak neřeší že když spadne barák tak že to někoho zabije ale když chce Zod usmažit rodinku tak tomu musí zabránit. A řežou se dlouho, mláťěj se vším možným a nic a nakonec mu jen zlomí vaz. Asi všechny připomínky. Ale byl to parádní film, jednoznačně nejlepší Superman. Žádnej zelenej kámen co ho oslabuje a nachází se všude ale atmosféra lodi která je jako na kryptonu.
Hobit: Smaugova pustatina (2013)
Neskutečná jízda. Pavouci, jízda v sudech, Gandalf se Sauronem to bylo parádní, a na konec Šmak 99%
Thor: Temný svet (2013)
Pokračování Thora ( a Avengers ) se vážně povedlo. Plno akce a zábavy. Nejvíce boduje Loki
Metallica: Through the Never (2013)
Pro fanouška jasná volba, kdo nemá Metallicu rád nemá ani důvod na film chodit. Tripův příběh byla spíše taková simbolika.
Gravitácia (2013)
Tohle je něco neskutečného a krásného.....
Konečná (2013)
celkem zábavná a krvavá akční jednohubka. Neurazí ani mnoho nenadchne.