Recenzie (56)
Tým SEAL - Conspicuous Gallantry (2021) (epizóda)
Naprostý komediální nářez.Sekundární dějová linka s odhalováním příčiny výbuchu celého domu při akci Bravo týmu celkem zbytečná, ale napadlo mě to proč barák vyletěl do luftu o něco málo dřív než na to Clay přišel.
Tým SEAL - Frog on the Tracks (2021) (epizóda)
Paradoxně téměř bez akce, ale vlakový nerváček byl naprosto parádní.Zatím nejlepší část páté řady
Druhá světová válka: Na frontě - Poslední pokus (2023) (epizóda)
Tento poslední díl mě už moc nebavil a měl jsem problém ho vůbec dodívat. Jako celek je dokument velice osekaný na naprosté historické minimum a ochuzený o velké množství zásadních informací a událostí.Co ale velmi oceňuji jsou zrestaurované a obarvené dobové záběry.
Druhá světová válka: Na frontě - Invaze (2023) (epizóda)
Čekal jsem co bude ukázáno z operace Market Garden a ono vůbec nic.Úplně opomenuto.
Vražedná jazda (2023)
Škoda, že vyděrače jsem odhalil už v prvních minutách filmu.
Bez stopy - Kam Li (2003) (epizóda)
Tento díl spíš měl být zařazen do první řady Odložených případů.
Odložený prípad - Offender (2007) (epizóda)
Pachatele jsem správně vytipoval ještě před úvodní znělkou.
Odložený prípad - Creatures of the Night (2005) (epizóda)
Předvídatelné již od začátku.
Zákon a poriadok: Špeciálna jednotka - Producentov koniec (2014) (epizóda)
Sexuální turistika.Jedná se o federální zločin trestající se třiceti lety vězení. Ten závěr byl fakt boží.
Zločinné úmysly - Players (2007) (epizóda)
Úplně přesně jsem od začátku tušil, že to skončí tak, jak to skončí. Že v tom gangy nemají prsty.