Recenzie (582)
Harry Potter a Ohnivá čaša (2005)
tak konecne sme sa dockali Toho-koho-sme-nemohli-vidiet. Podla mna velmi zaujimavy diel, dosial aj moj najoblubenejsi. Striedanie reziserov asi nebude na skodu, lebo kazdy pridal svoje zeliezko do ohna. Skvela "podivana" pocnuc turnajom, pripravami na ulohy, samotne ulohy, cintorin ... Tesim sa na dalsie diely.
Pán prsteňov: Návrat kráľa (2003)
perfektne vyvrcholenie trilogie!!!! Boje o Minas Tirith ci pred branami Mordoru boli pastvami pre oci. Ta beznadej Vas dusila, to stastie a radost Vam vhanalo slzy do oci. Ostava iba dufat, ze i ostatne Tolkienove knihy neostanu Jacksonom nepovsimnute. Hobit uz pomalicky prichazda :-)
Pán prsteňov: Dve veže (2002)
ako velkemu fandovi mi neostava nic ine ako dat 5*. Ale nie, vygradovany 1. diel to epickej bitky, ktora je predzvestou " Velkej vojny o prsten" a Stredozem! Mozno trosku chaoticke prestrihavanie medzi jednotlivymi dejovimi liniami, ale inak dokonalost. Moje srdce sa tesi na Navrat krala.
Pán prsteňov: Spoločenstvo Prsteňa (2001)
fenomen, ktory ma pohlitil i s topankami. Miloval som knihu milujem aj film. Nadherne stravenych 172 minut, ktore Vam utecu ako voda. Top scena tohto diela je Moria a Balrog!!! Bez debaty.
REC (2007)
fuuuu.....takyto koncert srdecnych zastav a nabiehajucich mdlob som dlho nemal. A ze ci vobec niekedy boli??? Mozno len ked mi hrozil vyprask za rozbitu vazu. Genialita panov Reziserov. I na druhy pokus so mnou heglo riadne.
Shrek 2 (2004)
mne osobne sa viacej pozdaval ako prvy diel. Viac humoru, lepsi pribeh, nespocetne vela filmovych naraziek a neuveritelne psychicky nadne a vyrazovo vymeteny oslik :-D
Americký gangster (2007)
podivohodne nepodivohodny pribeh. Je naozaj neuveritelne, ze sa tento pribeh naozaj odohral. Velmi kvalitny film a este lepsie herecke vykony. Prijemne sledovania k mrazivym vecerom.
Zelená míľa (1999)
city lincujuci epopejny filmik :-) Hromada sympatickych postav, dej, ktory nedovoli odtrhnut zrak od obrazovky. Terajsie zhliadnutie Zelenej mile ma donutilo zamysliet sa ci vlastne existuje nejaky film, v ktorom hraje Tom Hanks, ktory by bol "riadna hovadina" !
Avatar (2009)
moj najlepsi filmovy zazitok roka... a asi aj najkrajsi doterajsi. Dejova linia je sice uz rokmi overena ale to co sa podarilo Cameronovy a jeho timu je nieco uzasne, nevsedne, dokonale, nenapodobitelne ... atd. Nadhera a rozmanitost prostredia a bytosti vyraza dych. Urcite si pravom zasluzil tolku propagandu a naslednu maniu. Urcite pri kazdej volnej chvilke, ked sa nebudem vediet rozhodnut aky film siahnem po Avatarovi. Zazitok s neho ostane dlho doznievat.
Prekliaty ostrov (2010)
akoze????? naposledy ma tak zmagorilo liter vodky a dve krabicky cigariet!!! Uzas, perfektcionizmus atd. Spolupraca Scorsese & Di Caprio sedi asi tak ako rit na serbel. Odporucam kazdemu!