Recenzie (1 168)
Ten, kto stojí v kúte (2012)
Normálně mě to (naprosto nesmyslně) dojalo, a to několikrát.
Durhamskí býci (1988)
Zase ta americká posedlost baseballem... Nepřekvapivý příběh se zajímavým obsazením. Nejzajímavější byl třicetiletý T. Robbins působící sotva jako pětadvacetiletý jeliman. A skoro stejně starý Kevin působící jako dědek.
Núdzový východ (2008)
Emocionálně to se mnou vůbec nehlo, ale hudba byla krásná. Závěrečná scéna s naslouchátkem je geniální vtip a v krátkosti vypovídá o všem. Především o tom, že se tu moc mluvilo. A přitom stačí vypnout naslouchátko.
Zocelení (1950)
Sledovatelná, leč stále odporná propaganda.
Po strnisku bosý (2017)
Krásný cituplný film. Škoda že si tam tatínek na konci nedupnul, ale to by holt nebyl Tranďák. Oldřich Kaiser byl famózní.
Ako vytrhnúť veľrybe stoličku (1977) (TV film)
Má to své mouchy, ale když F. Němec vrazí hlavu do sněhu, na všechny zapomenu.
Dôvod žiť... a zomrieť (1972)
Námět sám o sobě nudný nebyl, ale režijní rozvleklost z toho udělala nudu v písku. Korunu všemu nasadila závěrečná smrt, kdy skon je pojat jak baletní číslo na tři minuty.
Otec rodiny (2000)
Přes veškerou snahu se to nedalo dokoukat. Cage tradičně prkenej, ale ta osoba ženského pohlaví vedle něj byla tak nesnesitelně nesympatická (protivná a blbá), že jsem to s úlevou vypnula.
Nanič chlapec (2009)
Film věnovaný především Lennonovu rodinnému zázemí, hudba zde není prioritní. Poněkud nedomrlé. Přesto na konci se manžel sháněl po pokračování.
Príťažlivosť výšky (1985) (TV film)
Můj první film, kde jsem viděla p. Vetchého (protože Čerti i Sestřičky ke mě dorazili až později). Pamatuju si z něj dvě věci - že tam hrál on a že to bylo o studentovi letectví. Každopádně tuto misi pak symbolicky dokončil v Tmavomodrém světě.