Posledné recenzie (22)
Partička (2011) (relácia)
Ze začátku jsem byla spíše nedůvěřivá, ale vcelku jsem si tuhle show oblíbila. I přesto, že jsem viděla Whose line is it anyway?, tak musím uznat, že kuci jim vcelku šlapou na paty. Myslím si, že je taky hodně těžké, vůbec najít v té naší 10-ti milionové zemičce někoho, kdo na to má talent a hlavně odvahu. Jak v USA tak UK mají neuvěřitelnou možnost výběru a na jedno místo se jim nejspíš cpe deset dalších stejně dobrých komiků. Každopádně Partička je velmi silná ve hrách jako jsou Seznamka, Párty, Blázni a naopak co mi přijde nejméně vtipné jsou písničky, ve kterých se sice občas objeví nějaký ten frk, ale většinou spíš nic než moc. Takže proto 4*.
Muži v nádeji (2011)
Musím uznat, že i tenhle filmek se mi líbil. Ve vtipných momentech jsem se hodně nasmála. Akorát mi teda přišly některé scény hodně šokující a nečekané, možná až přehnaně. Jediné, co jsem v kině trochu nepobírala, byla, pár řad pod námi sedící, pani, která se smála na celé kino i v případěm, že to scéna úplně nevyžadovala, spíš naopak.
Craig Ferguson: A Wee Bit o' Revolution (2009) (relácia)
Skotsko-židovská svatba a porod. U těchto dvou historek jsem doslova řvala smíchy. A koncert Deep Purple :-D. Výborný stand-up. A televizní nabídka v hotelu, taky síla :-) No prostě tohle člověk musí vidět.