Recenzie (18)
Death Note - Zápisník smrti (2006) (seriál)
Jedno slovo bude stačit: Bezkonkurenční!!!!....A "L" ten je prostě jedinečný.
Predvianočná nočná mora (1993)
Klasika!
Ako si vycvičiť draka (2010)
Bezzezubku si zamiluje každý!
Bournovo ultimátum (2007)
Většinou to bývá tak, že poslední díl série je ten nejslabší. V tomto případě to tak není. Naopak, naprosto úžasné zakončení, i když kdo ví, možná se ještě pokračování dočkáme.
Imaginarium Dr. Parnassa (2009)
Pamatuji si,že ještě před měsícem jsem denně koukala na trailer. Nemohla jsem se dočkat až tenhle film uvidím. Konečně po měsících čekání jsem ho viděla a naprosto splnil mé očekávání. Je to nádherný film s úžazným hereckým obsazením a vůbec nevadilo, naopak bylo to mnohem zajímavější, když se Heath Ledger na několik scén prohodil s Johnym Deppem, Judem Lawem a Colinem Farrellem. Tenhle film je pastva pro oči, určitě doporučuji kkaždému.
Pre moju sestru (2009)
Ještě u žádného filmu se mi nestalo, že bych plakala po 30 minutách filmu. Tenhle film zůstane v paměti každému kdo ho uvidí. Nádhera.
Fontána (2006)
Opravdu nevím co si o tomto filmu mám myslet. Stále nedokážu pochopit o čem film byl, ale přesto na něm je něco, co si zaslouží pozornost. Až se odvážím podívat se na něj znovu možná budu vědět víc.
Tornádo v New Yorku (2008) (TV film)
Horší film už jsem dlouho neviděla. Radši nemluvím o otřesných počítačových efektech. Opravdu děs.
Transformers: Pomsta porazených (2009)
Dva roky čekání na tento film se vážně vyplatili. Michael Bay opět nezklamal. Stejně jako z prvních Transformers, jsem nadšená. Tomuhle filmu opravdu není co vytknout. Bylo tam vše co tam mělo být. Všem doporučuji.
Terminator Salvation (2009)
Po první půl hodině jsem myslela, že film vypnu, ale řekla jsem si, že když už sem ho zapla tak ho dokoukám. Nakonec se z toho vyloupl docela zajímavý film, na který se dalo koukat. 3,5*