Recenzie (48)
Ducháček to zařídí (1938)
nejsem Faukner, jsem Ducháček!
My Fair Lady (1964)
come on Dover!
Zlomené kvety (2005)
Bill Murray ano, JJ tentokrát ne... průměr, u kterýho se krásně usíná
Meno ruže (1986)
Adso musel trhnout rekord v počtu záběrů s otevřenou pusou.. za celou dobu mě film nenadchnul a konec ho totálně zazdil.. 2 hvězdy za Conneryho, Salvatora a Budovu. nic víc
Život Briana (1979)
how shall we fuck off, lord?
Wall-E (2008)
computer, define Earth
Srdcová sedma (1998)
španělskou inkvizici taky nikdo nečekal
Tři muži ve sněhu (1936)
Haas, Plachta a Ferbasová jsou geniální...
Ako sa budia princezné (1977)
on vždycky bojuje s medvědem
Jak vykrást banku (1964)
Možná, že až si to pustim v originále, dám víc, ale takhle uvažuju nad dvojkou. Narychlo spíchnutej dabing, šišlající Faltus (i když místama je dobrej)... chvílema sem čekal, až to skončí. Jinak scény, kde jsou Funés i Lefebvre jsou luxusní...