Obľúbené seriály (10)
Priatelia (1994)
Miluju je a nikdy se to nezmění. Pro mě nejlepší seriál všech dob. Jsou součástí mého života :)
Most (2011)
Dark (2017)
Vikingovia (2013)
Narcos (2015)
Koruna (2016)
Hannibal (2013)
moje oblíbená chuťovka..
Gangy z Birminghamu (2013)
Love is Blindness
Teória veľkého tresku (2007)
True Blood: Pravá krv (2008)
Z Erica bych si ve 4 sérii urvala rodidla.jinak bez ohledu na Erica je tenhle seriál přesně moje krevní skupina....:)