Recenzie (469)
Hviezdne vojny IV - Nová nádej (1977)
na svoji dobu asi super... možná to jednou rád pustím svejm dětem... stejně mě ale tahle odnož kimenatografie nechává chladným... a Carrie Fisher je hrozně nesexy
Hviezdny prach (2007)
zvláštní, dobré, gilliamovské. Žádné velké herecké výkony, příšerná Claire Danes...
Chyť ma, ak to dokážeš (2002)
sranda... DiCaprio je k sežrání... podle mě zbytečně dlouhý a ke konci slabší... ale fajn rodinnej film
Idioti (1998)
málo známý, ale pro mě suverénně nejlepší Trierův film, síla a krása Dogmatu v praxi... ruční kamera a nejčistší možná forma film povyšuje na brutalistické umělecké dílo
I Love You Phillip Morris (2009)
rychle se to zapomíná, ale to balancování na pomezí vkusu je docela zábavný, 3+
Imaginárne lásky (2010)
nehotový, ale velmi cenný... 4-, ...zajímavé komentáře: xenopus, bassator,
Indiana Jones a Kráľovstvo krištáľovej lebky (2008)
asi nemám tuhle legendu tak rád jako jiné (Bond, McClaine...) - trochu se nudím i u starších dílů, tohle ale byla opravdu strašná slátanina... Cate by byla fajn, Shia ani Harrison mě nějak zvlášť nepřesvědčili, hlavní problém je ale scénář a hloupé kousky jako skok autem z útesu a příšerný monumentální nestylový všechno-se-zřítí-až-za-posledním-hodným-členem-výpravy konec...
Interiéry (1978)
nemohl jsem se zbavit pocitu, že je to celé jen nápodoba Bergmana... snad příště, 2-
Invázia barbarov (2003)
Pro mě sympatický film, nic objevného, ale hezky vyvážený humor s vážnou tematikou a zasloužený Oscar
Iracionálny muž (2015)
voiceovery vadí a hudba je wtf a je to allenovka od ostatních skoro už k nerozeznání, ale Emma je prostě kočka, takže co... 3-