Recenzie (469)
Pozemšťan (2007)
Námět a asi i předloha fajn. Provedení podprůměrné. Herci a režie většinou vysloveně špatní. Pointa mě otrávila.
Cesta (2009)
nuda!!!
45 rokov (2015)
Mrazivé, minimalistické a skvělé.
La La Land (2016)
Uleptaný a neuspokojivý. Především asi pro to, že se tam opakovaly cca 4 melodie furt dokola a dobrých muzikálových tanečních čísel (jako to úvodní) bylo hrozně málo. Stone i Goslinga mám fakt hodně rád, ale poloha v Crazy Stupid Love jim teda sedí stokrát víc.
Dobrý poštár (2016)
Do očí bijící inscenace zápletky filmu škodí. Jinak je to ale výborný námět a výborná atmosféra a smutně přesná výpověď o stavu současné Evropy.
Samotka (2016)
Jako neutrálně natočená ale implicitní politická kritika vězeňství v USA jistě funkční, jako film nic moc. Debata po filmu na Jednom světě třikrát lepší než film.
Na úteku (2015)
Solidní filmařina - bez obsahu, ale to asi nikdo nesliboval. Začne to výbornou scénou po dvaceti minutách a až na pár zbytečných srdceryvných okamžiků to skoro nezpomalí. Fajn jednohubka. A fajn vidět Owena v jiný roli.
Krycie meno U.N.C.L.E. (2015)
Nevtipná nuda... což je u akční komedie dost smutný. (Armie Hammer i Alicia Vikander jsou fajn. Cavill je panák bez talentu.)
Prometheus (2012)
Jedna hvězda za příjemný herce, hlavně Noomi Rapace, jinak to je největší béčková slátanina za miliony dolarů, co pamatuju. Koukal jsem se na to ve vlaku a styděl jsem se za každý záběr, kdy se mi někdo moh koukat přes rameno. Fuj. Fuj. 1-
Ulica Cloverfield 10 (2016)
Tyvole, ten konec?! To jako vážně? Muselo to bejt?