Recenzie (397)
Smrť prichádza v bielom (2003)
Nenápadný horůrek s příjemně dusnou atmosférou okořeněnou černým humorem. Určitě stojí za vidění - i přes ten "podivný" český název.
Svatební cesta do Jiljí (1983) (TV film)
Výborná a pro někoho i velmi poučná komedie, která vtipně poukazuje na rozdíly mezi mužským a ženským "chápáním světa". Lze použít i jako návod na otestování partnera :-) Je zde plno, dnes již zlidovělých hlášek a scének. Moje asi nejoblíbenější: "Miláčku, my stojíme!?!" (LŠ překvapeně). "Co myslíš, že asi způsobilo, že stojíme?" (funící a po větvi ručkující JA)...
Rozpustený a vypustený (1984)
Jasně, že kachny jsou dobrý, ale co takhle: "...Potom někdo navrhl, abychom vyrazili dveře. Tuším, že jsem to byl já...."
Šakalí léta (1993)
Na kolena jsem tedy nepadl, nicméně film není špatný...
Účastníci zájazdu (2006)
Jo, přesně takhle to nějak probíhalo ... Věrný popis porevolučních autobusových zájezdů. Dnes již pro zasmání, pro mnohé skutečné tehdejší účastníky již méně. Karel a Karel, podšálky, ...
Samotári (2000)
Nepřekonatelný zhulený Jiří Macháček ve své nejlepší roli, vynikající Ivan Trojan a Labina Mitevská, slušné je i zbylé herecké obsazení. Komedie plná hlášek a gagů, řada z nich již zlidověla. Povedený je také soundtrack (Jan P.Muchow - Lucky Boy). Jeden z mých nejoblíbenějších porevolučních snímků.
Varan verzus kobra (2005) (TV film)
Zase jeden ze snímků, kterému se už snad ani nedá smát ...
Gettysburg (1993)
Zdařilá rekonstrukce jedné z mnoha bitev z války Severu proti Jihu...
Kosatka (1977)
Působivý snímek o kosatce se sloní pamětí ... Nebo že by Green-Peace přitvrdili v boji s velrybáři?
Krutosť a láska (1985)
Syrový snímek z období středověku s výborným Rutgerem Hauerem v roli naštvaného nájemného žoldnéře ...