Recenzie (4)
Rozpoltený (2016)
V tomto filmu je opravdu hodně věcí, které by se mu daly vytknout (např. je těžko uvěřitelné, že jedna z dívek začne prakticky okamžitě hrát psychologickou hru s hlavní postavou) a i když jsem si během filmu několikrát říkala, že z takovéhoto příběhu by se dalo vytáhnout mnohem více, tak i přesto jsem se rozhodla mu dát pět hvězdiček a to zejména za skvělý náměť (jiné pojetí schizofrenie včetně přenosu fyzických vlastností pro jednotlivé osobnosti a v podstatě se mi líbilo i finální mytologické pojetí „bestie“), dále za rozpracování hlavní postavy, odzbrojující dialogy mezi doktorkou Fletcher a Kevinem a hlavně za samotný výkon Jamese McAvoye.
Temné tiene (2012)
Nikdy bych nevěřila, že budu muset někdy dát kombinaci Tim Burton-Johnny Depp jenom dvě hvězdičky.
O myšiach a ľuďoch (1992)
Skvěle zpracovaná kniha s výbornými hereckými výkony, jak Johna Malkoviche, tak Garyho Sinise. Ještě teď utírám slzy a zjištění, že Gary Sinise film i režíroval...opravdu smekám.
Vojvodkyňa (2008)
Film Vévodkyně opravdu není nějakým převratným trhákem v historických snímcích, přesto si mě ale získal svou dobovou atmosférou, užasnými kostými a hlavně obdivuhodnými hereckými výkony Keiry Knightley a Ralpha Fienese, od nichž nebylo možné odtrhnout pozornost.