Recenzie (37)
Vykúpenie z väznice Shawshank (1994)
Film s velkým příběhem, který si zaslouží to největší ocenění. Co víc říct k tak krásnému filmu, který zrežíroval Frank Darabont a nádhernou hudbu dodal Thomas Newman. Ke konci jsem měl husí kůži! :-)
Devil Seed (2012)
Abych neurazil, dávám aspoň jednu hvězdu. Jediné co je zřejmě na tom filmu zajímavé je obal dvd. Pro mě zklamání a doufám, že delší dobu nebudu muset vidět větší blábol.
Bojová loď (2012)
Skvělá hudba, scénář a herci. Pro mě po delší době zase perfektní film u kterého se člověk celkově pobaví se vším všudy. Když to tak pozoruju, tak je tu ale spousta náročných diváků. Zkrátka, co člověk, to názor ,-)
Paranormal Xperience 3D (2011)
Pro mě hodně podprůměrný horor, který si zaslouží nanejvíš 2 hvězdy. V polovině filmu jsem to radši vypnul, protože to byla pro mě velká nuda.
Kletba vikingské čarodějky (2009)
Není to žádný trhák, ze kterého by jste byli paf, ale na ranní probuzení to stačí.
Vládneme, nerušiť! (2007) (TV film)
Je to hodně zajímavý dokument o tom, jak nás dvě největší strany rozkradli a stále nás rozkrádají! Je to prostě k nevíře, když člověk vidí co se dělo a co se stále děje. Potom se nemůžeme divit, že lidi mají extrémistické názory, když nevidí jiného východiska .-/
Ďábel, jak ho známe (2011) (seriál)
Zajímavý dokument, který šel ale rozhodně více rozčlenit a popsat. Je zde spousta zajímavých informací od toho, že slovo satan původně znamenalo sloveso, ne osobu ani jméno apod.. Taky zajímavě popisuje jednotlivé doby a jejich nahlížení na satana. Pro mě průměr 3 hvězdy.