Recenzie (88)
Lammbock - Alles in Handarbeit (2001)
Tak tohle nemělo chybu :D Naprosto užasná huličská komedie :D Němci umí překvapit a ne že ne :)
Cesta do fantázie (2001)
Tak tady se zadařilo :)
Nehanební bastardi (2009)
Kdybych nevěděla na co koukám, tak jsem si téměř jistá, že na konci filmu bych s nadšení vydechla ooo Tarantino :) Skvělé herecké obsazení jedinečně vtipné dialogy a doplněno trefnou hudbou co víc si přát!
Proti múru (2004)
Úžasný!!
Hancock (2008)
oooo néééé už nikdy víc...
Ja, robot (2004)
Někdo mě kdysi donutil sedět v kině a 2 hodiny koukat na roboty. Pamatuju si, že mě to celkem mile překvapilo. Těd jsem si to dala znova a...bomba :) Tenhle film mě prostě dostal a to Sci-Fi vlastně vůbec nemám ráda :)
V červenci (2000)
Tak jsem si Im Dezember dala Im Juli a musím říct, že mě to mile překvapilo...A všem doporučuju v němčině :)
Štvrté proroctvo (2009)
Musím říct,že tenhle filmík,mě hodně mile překvapil! Jednak efekty-ty byly pro mě na výbornou!! Opravdu moc dobře udělaný a to filmu přidávalo na síle! No a pak mě fakt mile překvapilo rozuzlení a hlavně závěr. Myslím,že to vymysleli moc pěkně. Bála jsem se, že to bude moc přitažené za vlasy a že Nicolas zázrakem zachrání svět :D:D ale ono neee :) a to na mě udělalo veliký dojem! No prostě závěr se mi opravdu líbil a myslím,že lépe to zakončit nemohli,moc pěkný :) pro mě 4,5 hvězdičky :)
Dannyho trinástka (2007)
Určitě lepší než dvojka,ale bylo to na mě trochu moc chaotické,možná mi neuškodí vidět to ještě jednou :) No každopádně jednička,je jednička,tu už to nepřekoná!
V zajatí osudu (2007)
možná na to kouknu ještě jednou a pak třeba změním názor,ale zatím je to pro mě slabota :(