Recenzie (319)
Jumanji: Vitajte v džungli (2017)
Byla to prca. 😀
Spider-Man: Návrat domov (2017)
Jen teda... O osm let pozdeji? WTF?
Anjel Pána 2 (2016)
Jak si myslím, že pohádky by neměly mít pokračování, tak tady je to velká výjimka. :-)
Bohovia Egypta (2016)
Jako já miluju všechno, co se starověkého Egypta týče. Chtěla jsem i studovat egyptologii, bohužel jsem ale šptaný ročník. Neotvíralo se to každý rok... to ale odbíhám. Tenhle film se fakt nepovedl. A přitom by to bylo dobrý, kdyby se to udělalo úplně jinak. :-))
Buchty a klobásy (2016)
To byla blbina... :-) A určitě to nebyl animák pro děti.
Deadpool (2016)
Slabsi ctyri hvezdy, lepsi tri. To opakovani vtipu uz pak bylo skoro unavny.
Deň nezávislosti: Nový útok (2016)
Kdyz nepremyslim, je to za tri. Takovych nelogicnosti... achjo.
Experiment (2016)
Jestli se druhy dil hodne vzdalil od knizky, tak tohle uz melo fakt spolecnou jen uplnou kostru. A fakt to nebyl dobry tah.
Lovkyne zombíkov (2016)
Ježiši, to byla kravina. Dala bych jednu hvězdičku, ale že jsem se fakt zasmála, jsou to dvě. :D
Nerve: Hra o život (2016)
Když nebudu přemýšlet, bude to na tři a půl. :-)