Recenzie (175)
Revenant Zmŕtvychvstanie (2015)
No, na Oscara nevím, nevím...ale na 4 hvězdy určitě ano :-)
Užívaj si, ako sa len dá! (2009)
Povedená komedie, ale něco tomu chybělo, asi sám Woody Allen, i když nutno říct, že Larry David je ve své roli velmi dobrý. Každopádně pro pobavení doporučuji!
Vo štvorici po opici (2009)
Prostě prdel, jak má být !
Divnovlásky (2008) (TV film)
O ničem
...a bude hůř (2007)
Nevím, zda to je tím, že zrovna čtu knihu, nicméně ten film se prostě nelíbil. Hlavní hrdina byl podle mě příliš starý a výkony některých neherců rozpačité. Ze všemi přáteli jsme odešli již v půlce snímku. Čekal jsem od toho asi víc. 2 hvězdy jsou za možnost kouřit a popíjet :-)
Nabúchaná (2007)
Ale jo, nasmáli jsme se tady s klukama na koleji :-) Po delší době slušná komedie.
Next (2007)
Mám rád filmy s Nicolasem Cagem, nicmene tento mne zase tolik neoslovil. Nápad vidět do budoucnosti o 2 minuty je zajímavý, ale to je tak všechno. Film sice výrazně nepotěší ani ani nezklame. Průměr
Prázdniny Mr. Beana (2007)
Jedním slovem: hrůza. Kromě dvou scén se mi na tomto filmu nelíbilo naprosto nic. Konec, kdy nějaký režisér mele několik minut dementní básničky a na závěr všichni zpívají byl nejhorší závěr filmu, který jsem snad kdy viděl. Nechápu, že Rowan Atkinson hraje v takto stupidním snímku. Přitom jeho poslední celovečerák byl naprosto dokonalý. Škoda. Děkuji, nechci, nikdy více.
Borat: Nakúkanie do ameryckej kultúry na objednávku slavnoj kazašskoj národa (2006)
Prostě prdel
Cashback (2006)
Amazing