Posledné recenzie (30)
Temné vzpomínky (2008)
Zdánlivě je příběh Flashbacks of a Fool o ničem, pod povrchem se však v příběhu skrývá emočně vyčpělý chlapík, kterému koks a děvky nenahradí, co kdysi ztratil. Výborný Craig.
X-Men: Wolverine (2009)
Což o to, ono se na to dá koukat, ale výsledek není takový, jako u jedničky či dvojky, kdy to všem(skoro) hrálo na ty správné divácké noty, a X-men byl opravdovým komiksovým zážitkem. Wolverine nenudí, ale bohužel nepřekvapí.
Star Trek (2009)
Nablýskaná sci-fi show, která pro mne byla snad až moc sci-fi..:-) Pro diváky, kteří neoplývají nadšením nad kulterm "Star Trek" jen další zábavná, trochu přemrštěná akce z vesmíru. Namlsán Battlestar Galacticou se však na tenhle ST dívám jako na něco, při čem jsem se usmíval a nevěřil v to. Faktem zůstává, že Abrams z toho udělal slušnou podívanou, u které by se nikdo nudit rozhodně neměl.