Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Príbehy neobyčajne obyčajných ľudí a ich túžby, ktoré sa naplnili. Show, v ktorej plníme sny divákov vo forme prekvapenia. Vo väčšine prípadov tieto sny budú nemateriálne. Dôležitý je životný príbeh, ktorý sa za snom skrýva. Show má široký dosah – ponúka divákom pozitívne emócie, rozprávku v živote, naplnenie snov a rovnako aj známe osobnosti (speváci, tanečníci, herci ako hostia programu). (TV Markíza)

(viac)

Recenzie (138)

Marcelinoo 

všetky recenzie používateľa

Piste si co chcete. Aj ked ma Markiza z toho sledovanost a reklamy medzi tym krasne zarabaju ale je to jediny program ktory chodi skoro kazdy tyzden a pomaha ako tak ludom. Radsej budem pozerat (panelak,seherezadu,ordinaciu a ine ....) kde sa iba rozculim nad trapnymi situaciami a nic neriesiacimi zakernostami? Radsej pustim toto a pozriem sa ako maju radost ludia ktory jej vela v zivote nezazili. A este jedna poznamka - za to ze chytam doma Markizu neplatim nic. Na STV davam kazdy mesiac 4 eura a takyto program nevysiela. Pre mna 5* koli tomu ze tato relacia ma ako taky vyznam. ()

Bat55 

všetky recenzie používateľa

V rámci rôznych slovenských relácií a iných televíznych programov ide o naozaj lepší prípad. Osobne mi to pripadá, ako tá najlepšia relácia kde ľuďom, ktorý nemali v živote šťastie, trpia nejakou chorobou, a inými problémami sa snaží pomôcť Vilo Rozboril, vždy s nejakým sponzorom, vďaka ktorému sa podarí vysnívaný sen splniť. Príbehy sú nadherne spravené a u Modrého z neba nemám čo kritizovať, i keď chápem, že niekoho to nebaví a viem aj pochopiť kvôli čomu. V tom ja chyby nevidím. ()

Reklama

uiu 

všetky recenzie používateľa

Ve svých začátcích se mi pořad líbil. Něco na způsob Pošty pro tebe. Ženský napsaly do televize, že jejich kamarádka spolupracovnice bude mít narozeniny a chtěly by jí udělat překvapení - velkou oslavu a do toho jejího oblíbeného zpěváka ze SuperStar. Televize vše zařídila a člověku plesalo srdce nad slzami štěstí oslavenkyně. Jenže pak se pořad změnil do schématu - postižený osmiletý Pepíček by se chtěl setkat s Karlem Gottem a hluchoněmá sedmiletá Anička by ráda skočila tandemový seskok s padákem. Nemám nic proti postiženým lidem, ale citové vydírání, které Modré z neba divákovi nabízí je vážně do nebe volající :) Tyto pořady jen z postižených dělají ještě větší chudáky, než veskutečnosti jsou a tím staví další a další bariéru mezi nimi a "normálními" lidmi. To už nejsou slzy štěstí, kdy krmička vepřů prožila nejkrásnější narozeniny, co jí ženský z práce vysnily, tohle je už citové vydírání, kdy matka postiženého dítěte brečí, že je její děcko v televizi. Ta jedna hvězda za pár dobrých dílů na začátku. Zbytek "série" hodnotím jako odpad! Dobrý komentář: anderson a MM_Ramone ()

Aljak odpad!

všetky recenzie používateľa

Kedysi som tejto relácii seriózne fandil a doslova som obdivoval ako dokážu "zachrániť" životy niektorých ľudí. Zdalo sa mi to ako veľmi pekná a morálne čistá myšlienka. Naozaj, spočiatku to tak podľa mňa aj bolo... Ale napokon sa z tohto projektu vykľula chorá "továreň na sny", avšak pod rúškou manipulácie, bezohľadnosti a útrap. Lebo nútiť ľudí, ktorí by najradšej zabudli na svoje problémy a trápenia, a namiesto toho žili normálnym životom, aby celému národu porozprávali kompletné dejiny svojej bolesti - to je fakt nechutné. Lebo určite každému dobre padne rozprávať ostatným ako chodí na chemoterapiu, ako každý deň trpí alebo ako mu zomreli rodičia pri nehode. Ale áno, ľudská bolesť dobre predáva, a keď sa to všetko pekne zostrihá, tak potom docielia to čo chcú - čím väčšie trápenie, tým vyššie zisky... ()

marrrrian odpad!

všetky recenzie používateľa

Je známe, že peniaze robia z ľudí zvieratá. No a tento program, neúprimne emotívny a hlavne pažravý po nešťastí druhých je zverstvo a Rozboril je tá najväčšia hyena. Asi taký je môj pohľad na túto formu pomoci ľuďom. Dobré srdce je tu len prázdna fráza a diváci sú radi, že vidia niekoho, kto má väčšie problémy od nich. Je mi z toho zle. Formou i obsahom to patrí pod čiernu zem. ()

Galéria (3)

Zaujímavosti (2)

  • Na relácii pracuje viac než 60 ľudí, ktorí do konca roku 2009 nakrútili cez 432 hodín materiálu a spolu pracovali takmer 3000 hodín. (R4D0)
  • Televízny štáb relácie pri plnení snov najazdil do konca roku 2009 cez 243 000 a nalietal 27 286 kilometrov. (R4D0)

Reklama

Reklama