Clannad - Season 1 (2007) (séria)
Japonsko,
2007, 25 min
Réžia:
Tacuja IšiharaScenár:
Fumihiko ŠimoKamera:
Rjúta NakagamiHrajú:
Mai Nakahara, Júiči Nakamura, Džun Sagawa, Rjó Hirohaši, Akemi Kanda, Ai Nonaka, Mamiko Noto, Mai Aizawa, Daisuke Sakaguči, Džun'ja Miura, Hidehiko Kaneko, Kóki Harasawa, Jutaka Aojama, Hana Takeda (viac)Hrajú
Mai Nakahara
Japonsko
Najlepšie seriály:
Blue Lock (2022) (seriál)
Thunderbolt Fantasy: Tóriken júki (2016) (seriál)
Durarara!! (2010) (seriál)
Júiči Nakamura
Japonsko
Najlepšie seriály:
Sósó no Frieren (2023) (seriál)
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Haikjú!! (2014) (seriál)
Džun Sagawa
Japonsko
Rjó Hirohaši
Japonsko
Najlepšie seriály:
One Piece (1999) (seriál)
Boku no Hero Academia (2016) (seriál)
Gintama (2006) (seriál)
Akemi Kanda
Japonsko
Najlepšie seriály:
Baccano! (2007) (seriál)
Cross Game (2009) (seriál)
Elfen Lied (2004) (seriál)
Ai Nonaka
Japonsko
Najlepšie seriály:
Širokuma Café (2012) (seriál)
One Piece (1999) (seriál)
Mahó šódžo Madoka Magika (2011) (seriál)
Mamiko Noto
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kusurija no hitorigoto (2023) (seriál)
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
Šingeki no kjodžin (2013) (seriál)
Mai Aizawa
Japonsko
Najlepšie seriály:
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Ničidžó (2011) (seriál)
Clannad (2007) (seriál)
Daisuke Sakaguči
Japonsko
Najlepšie seriály:
Fullmetal Alchemist (2003) (seriál)
Hadžime no Ippo: The Fighting (2000) (seriál)
Mononoke (2007) (seriál)
Džun'ja Miura
Japonsko
Najlepšie seriály:
Gintama (2006) (seriál)
Pluto (2023) (seriál)
Eikoku koi monogatari Emma (2005) (seriál)
Hidehiko Kaneko
Japonsko
Najlepšie seriály:
Mononoke (2007) (seriál)
Blood+ (2005) (seriál)
Suzumija Haruhi no júucu (2006) (seriál)
Kóki Harasawa
Japonsko
Najlepšie seriály:
Hunter x Hunter (1999) (seriál)
Fullmetal Panic? Fumoffu (2003) (seriál)
Wolf's Rain (2003) (seriál)
Jutaka Aojama
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kenpú denki Berserk (1997) (seriál)
Mušoku tensei: Isekai ittara honki dasu (2021) (seriál)
Šingeki no kjodžin (2013) (seriál)
Hana Takeda
Japonsko
Najlepšie seriály:
Labužníci v kobce (2024) (seriál)
Naruto: Šippúden (2007) (seriál)
JoJova prazvláštní dobrodružství (2012) (seriál)
Minoru Širaiši
Japonsko
Najlepšie seriály:
Steins;Gate (2011) (seriál)
Ničidžó (2011) (seriál)
Suzumija Haruhi no júucu (2006) (seriál)