Posledné recenzie (42)
Polnoc v Paríži (2011)
Takový nenáročný film s poměrně zajímavým nápadem. Sice předvídatelný, nicméně to nebyl film, u kterého by to nějak výrazně vadilo. Pěkné záběry Paříže, ideální pro ty, kteří si město prošli, protože si alespoň mohou už navštívená místa znovu osvěžit a připomenout. Docela se hodí mít nějaké povědomí o umělcích působících ve 20. letech minulého století.
Deadpool (2016)
Velmi povedený komixový film, ve kterém si uměj udělat srandu nejenom ze sebe. Je to vyloženě oddechová záležitost, kde si má člověk jenom sednout, koukat a poslouchat. Hlavně nemyslet a nečekat na nějakou intelektuální zábavu. Je to prostě taková show na kterou se kvůli efektům a zvuku rozhodně vyplatí vyrazit do kina.
Pomáhať a chrániť (2011)
Takový nenáročný film, kde není důležitý příběh, ale především hlášky a chování postav. Hlášek bylo hodně a často povedené, proto 4 hvězdy. Je to až zvláštní, ale i přes to, jak byl příběh obyčejný a chování některých postav naopak výstřední, celý film mi přišel takový přirozený. Brendan Gleeson působil opravdu věrohodně, svou roli zvládnul parádně.