Posledné recenzie (932)
Maya a tři bojovníci (2021) (seriál)
Seriál plný emocí, hezké prostředí, silné příběhy, jedno proroctví, které se zprvu nevykazovalo, že to proroctví vůbec je podané, jak si zprvu mysleli. Každý z nich někoho ztratil, měl pohnutý příběh, ale dokázali, že jsou vyvolení bojovníci a že dokážou zničit boha války. Přiznávám, brečela jsem jak malé děcko, ale vlastně to smutné bylo zároveň i dojemné. Moc pěkný seriál.
Lucifer (2016) (seriál)
Kdyby vládce pekla měl nějakou podobu, byl by to tento Lucifer. Vtipný, sympatický, arogantní a ten britský přízvuk (díky bohu za titulky), to je vražedná kombinace. Hodnotím za první sérii, zbytek se dodívám později, ale to co jsem zatím viděla, mě bavilo.
Nimona (2023)
Tuto pohádku mi doporučil Netflix a já si řekla, proč ne, zní to zajímavě. Všechno to vypadalo super, kdyby dva nadcházející rytíři před pasovaním neprozradili nesměle, že to nejsou kámoši na život a na smrt, feláci, ale že je tam trochu horko. Já vím, že to bylo a bude, ale jako nechci to v animované pohádce vidět, ať si to nechají na doma, lepší byla interakce Nimony s hlavním hrdinou, očištění jména před křivým obvinění, příběh jak se ona objevila, jak jí nechtěli nikde přijmout, jen on jediný byl ochoten se s ní sblížit. Konec vypadal famózně, ale ta teplejší scéna ve mě sorry jako vyvolala otázku PROČ? Nechci vidět dva homosexuály držící se za ruce a vymeňující si sliny, jsem asi generace, kde se o tom nemluvilo, nikdo to neviděl, ani nemusel, neřešil, nějak si žil. Nevím, co se honí v hlavách menších dětí, kteří by to viděli a ptali se, co to tam dělají. Prostě průměr, bez toho by to bylo víc.