Recenzie (184)
Svetová vojna Z (2013)
World War Z v 3D je suveréně po dlouhé době pořádná zombárna co má hlavu a patu a taky vymakané efekty
Život je boj (2009)
Za relativne pekne rezby ac ty naprahy kde ranu sbirali az ze zeme taky nebyly uplne krasne nicmene zase chapu ze divak musi stihnout co se tam vubec deje ..... jinak pribeh jsme mohli v ruznych variacich videt uz tolikrat ze nemuze nic prekvapit
Pach krvi 3 (2009)
Nic moc extra noveho a ponekud slabsi nez predchozi dily ale pokud se vam libili bude se vam libit i toto - jen sem teda doufal ze to bude podle hry left 4 dead :-) taky skretu mohlo byt vice - cim vice skretu tim vice muziky *-D
Tiene smrti (1999) (TV film)
Nuda, postavy se chovaji naivne az hloupe FBI si neumi dat dohromady 1+1 rozhovory pomalu jak z pomocne skoly - zkratka takovy film o nicem nicmene da se to dokukat
Lhong tor tai (2008)
Takova podprumerna ducharina ktera neoslovi ani atmosferou ani efekty ani lekanim a vlastne ani nicicm, jsou zde vypraveny najednou dva pribehy ktere se mi trochu motali ale to bude zcasti tim ze rakosnici vypadali dost podobne na druhou stranu ty dva pribehy jsou vlastne totozne a neprolinaji se tudiz mohli klidne natocit jen jeden a film by mel polovicni dobu trvani ... nic by se tim nepokazilo
Grizzly Park (2008)
Zajimava vyvrazdovacka se zajimavym vyvojem charakteru na konci :-D za ten konec pridavam hvezdicku
Dlhý víkend (2008)
Zajimava ukazka toho kdyz matka priroda zacne strasit, nicmene ac je to pekne udelany tak porad je to docela blbost
Dance of the Dead (2008)
Nic noveho nic prevratneho nic prekvapujiciho takove velke nic
Nakažení smrtí (2008)
Jeden z nejlepsich zombie-like filmu co kdy byl, nejdrive plno mentalne postizenych a jak dej nabira na obratkach a vsichni se meni v psychopaty je dost zajimavy dost procent filmu pak pripomina hru left 4 dead
Tôkyô zonbi (2005)
No to bylo silene - zombie zapasy :-) co cekat od japoncu no ale hvezdicku navic za pekne jujutsu :-)