Posledné recenzie (374)
Krotitelia duchov: Mrazivá hrozba (2024)
Nebylo to špatný, ale 4 hvězdy dávám už těm lepším filmům. Tohle bylo tak na hraně. Děti to bavilo, tak asi dobrý, ale čekala bych více novějších a zajímavějších duchů. Navíc je na konci chválili, a vlastně i oni sami sebe chvalili :-D, za záchranu něčeho, co vlastně sami posrali.
Jonghahamyeon urineun (2019) (seriál)
Tomuhle říkám vražda romantického seriálu. WTF? Přiznám se, byla jsem to schopná sledovat do 2 dílu druhé serie....pak už se to nedalo. Ještě k tomu když mám takovou úchylku se podívat na konec posledního dílu, abych se ujistila, že skončí s tím s kým by měla...a ejhle, ono to tak neskončí. Tak se snažím teda koukat chvíli po tom, co už ho poslala k šípku a zjistím, že vlastně ani žádný racionalní důvod neměla, že je prostě jen kráva. A tak si říkám, že třeba on je nějakej vadnej, ale ne....on je naprosto normální, sympatický pohledný kluk který ji dává dokola a dokola najevo, že o ní opravdu stojí a ona ho dokola a dokola posílá do hajzlu. Škoda mluvit....musela jsem přestat a pustit si něco lepšího s mým milovaným Song Kangem.
Okouzlující démon (2023) (seriál)
Naprosto úžasný seriál a to nebudu přidávat poznámku "na Jižní Koreu " protože za mě z Jižní Koreji pochází ty nejlepší filmy a seriály. My Demon je pro mě momentálně number 1 mezi romanťáky. Mělo to skvělou zápletku a když už si myslíte, že v polovině série to je vlastně už vyřešený, tak to pokračuje naprosto nenásilným způsobem a odkrývá další tajemství. Navíc milostný příběh je hrozně jemný a pomalými kroky se víc a víc prohlubuje v tu správnou dobu. Samozřejmě je to spíše dívčí záležitost, ikdyž moje sestra podotkla, že hlavní hrdina vypadá jako patnáctiletá holka ( za mě je k nakousnutí....mňamy ). A nechybí ani typické Korejské přehrávání, ale mě to nevadí a naopak si to užívám. Mít víc volného času, tak to klidně zkouknu během dvou dnů ( bohužel někdy musím i spát). Takhle mi to trvalo pět dní....a v posledním díle jsem se modlila, aby to neposrali....a oni to neposrali. Rozhodně se k tomu ještě vrátím....až zkouknu všechny ostatní Jihokorejské romantické serialy na Netflixu.
Posledný denníček (16)
Filmové rande s harfuskou
Já:
1) Zásnuby na dobu neurčitou (oblíbená herečka harf) 3(4)
2) Devdas (muzikál) 2(3)
3) Stockholm 3(4)
4) On the basis of sex 3(3)
5) Hellboy 2
Harf:
1) Poslední král ( film s hercem s GoT -Kristofer Hivju) 3(4)
2) Anna a apokalypsa 2(3)
3) Dáma ve zlatém 4(2)
4) Velvet Buzzsaw 2(4)
5) V pasti času 3(1)