Recenzie (32)
Úkryt (2002)
Hitchcock meets Sám doma
Čtvrtá hvězda (2014) (seriál)
Z koleckova humoru je mi tak maximalne na bliti
Aftersun (2022)
Po zkončení titulků mě to emočně naprosto zválcovalo a žádnej příjemnej pocit to nebyl… takže bacha
The Last of Us - Long Long Time (2023) (epizóda)
no jo mistni homfobni komanda klasicky v plnym pozoru 🫡😀 skoda ze ta dejova linka zkoncila
Bílý šum (2022)
Hezky to vystihl zdejší uživatel Hapretor: “…snímek je přeplněný dialogy až bláboly…”.
Mesto patrí nám (2022) (seriál)
U toho aby si člověk psal poznámky a kreslil časovou osu.
Lov (2020)
Když zapomenu na dementní politický fórky, který jak kdyby vypadly ze stand-upu Luďka Staňka, tak slušná čtyřka.
Duna (1984)
Neznat předlohu, mám v tom asi slušnej hokej. Zajímavost: všechny zvrhlosti tam dpolnil Lynch, v knize nejsou.
Lucy (2014)
prostě přešleh
Midsommar (2019)
Tohle mě bohužel úplně minulo... Škoda