Posledné recenzie (45)
Horsehead (2014)
Počkat, takže on je to francouzský film s francouzskými herci, ale všichni mluví anglicky?? Dlouho jsem totiž neviděl tak mizerný herecký výkony a prkenný dialogy jako v tomhle hororu. Skrz to se to dokoukat nedalo a z toho všeho spaní jsem usnul nakonec i já. Slušná hudba a občas zajímavá kamera to nezachránila.
Amazing Spider-Man (2012)
Nový Spider Man se daleko pevněji drží komiksové předlohy. Charakter postavy hláškujícího šprta ze sousedství je sympatičtější než v předchozí sérii. Marc Webb vztahové filmy umí a to k Spideymu prostě patří, přes všechny vizuální efekty je Spider Man především celkem civilním středoškolským příběhem s výborným castingem. Filmu se tak dá vytknout snad nevýrazný záporák ( ďábelský W. Defoe je jen jeden), ale závěrečná scéna je příslibem do budoucna, že to Spidey v dalších dílech tak snadné mít nebude. Už se těšim:)
Vlk z Wall Street (2013)
Mafiáni z Wall Street? I když stařeček Scorssese tlačí na pilu co to dá, energie Jakea La Motty nebo Henriho Hilla se nedočkáme. Přehrávající hlavní hvězda a chvílemi otravně vřískající Jonah Hill začnou po třech hodinách nudit. Šablonovité schéma příběhu o muži který se dostane na vrchol, aby tvrdě narazil ničím nepřekvapí. Myslím, že sestříhání na únosnou délku by filmu prospělo, ale to si k Martymu nikdo nedovolí a i u mě to má za tři.