Recenzie (237)
Legendy kriminalistiky (2017) (seriál)
Nic jiného než syrový, mrazivý, brutální a zároveň vynikající dokument. I otrlý divák, jako já, jsem musel párkrát přivřít oči či provést znechucený pohled. Bravo ČT!
Rande (1997) (relácia)
Devadesátky... ❤
Po strnisku bosý (2017)
Terezka :-).
Tenká červená čiara (1998)
Tak tohle byla sila!!!
Jakubov rebrík (1990)
Psycho!
Dievča z budúcnosti (2011)
No to me po...! Na koncinjsem cumel s otevrenou hubou. Docela kvalitni dramo.
Správne dievča (2015) (TV film)
Nahodou fajn romanticky film. Vykony hercu byly opravdu beckove, ale rozhodne ten film neodsuzuju.
Nezralé maliny (1980) (TV film)
Vynikajici inscenace. Hodne se mi libilo obsazeni, kdy uz stari, prevazne prvorepublikovi herci, jako Nedbal, Pesek a Filipovsky zahrali velice kvalitne. Takovy remake filmu Cesta do hlubin studakovy duse, kde jsme je mohli spartrit taky pohromade, ale o 42 let drive. Klobouk dolu za vykony, hodne povedene!
Le Fakir de Singapoure (1908)
Vynikajici snimek Georgese Meliese. Povedene triky, bavil jsem se!:)
Lidice (2011)
Musím říct, že tento snímek na mě hodně zapůsobil. Poslední dobou na mě filmy působí hodně silně, tenhle ještě více, kvůli válečné atmosféře. Nevím, co se stalo, ale při tomhle filmu mi hodně věcí došlo. Došla mi ta bezmocnost války, smutek a vše kolem toho. Opravdu silný film. Mimo: Navíc jsem tam šel s nejkrásnější holkou na světě, tak to bylo takové roztomilé :).