Posledné recenzie (99)
Bílý šum (2022)
To mohlo být hodně dobré, ale nepovedlo se... Nevyužitý potenciál.
Bojová loď (2012)
To byla teda velká blbost... Ale tak dalo se to nakonec :)
A-Team: Posledná misia (2010)
Děsná kravina, ale moc zábavná :D