Recenzie (7)
Ona (2013)
Supr vytříbenej filmeček,, Chvilkama občas k popukání ,ale jo fakt dobrý,,no uvažoval jsem mezi 3 a 4 hvězdami , nakonec 4 kvůli tomu jak to Phoenix dokázal neuvěřitelně prodat.
Elitní zabijaci (2011)
Po delší době jsem si musel stáhnout zas nějakej ten rádoby akčnák s JCVD, celkem dobrý svižný i mafiáni super. Van Damme s Adkinsem to tam krouhaj jedna za druhou,až na ten konec kde to za ně musí vysekat super zbraň no. Chtěl jsem dát 2 hvězdy ,ale nakonec jsem dal 3 za tu rozřezanou štětku ala Poslední skotský král...
Prelet nad kukučím hniezdom (1975)
No ,, tento film jsem viděl poprvé asi před rokem,,( já vím, je to síla) ,, Ale jsem rád, že jsem ho konečně viděl,, silné prostředí, silné sestry ,ale Nicholson si uměl se vším poradit ,až ho nakonec museli utípnout.. no doufám že Indián udělal správné rozhodnutí :)
Pulp Fiction: Historky z podsvetia (1994)
Super klasika,která jen tak nemá konkurenci,, dost černého humoru no prostě jedním slovem "pecka!" ,, Film který jsem viděl snad 20x a mohu ho vidět klidně zase 20x a vím že nikdy neomrzí. Tento film budou možná znát i budoucí generace o celé století dopředu nebo nevím :)) ,,,Máš vokno nebo co?
Očista (2013)
Neskutečně blbej primitivní film,,, Prvních 15 minut si řikám,, ááá že by jeden z těch lepších horrorů? ,ale opak se stal pravdou , tak blbej horror jsem neviděl dlouho, kluk kterej je posranej ze dne očisty najednou otevře černému houmelesákovi no super ... Trošku jiný děj a film mohl vypadat úplně jinak. 2 Hvězdy , Jedna za Lenu Headey a druhá za Ethana.
Tom a Jerry (1940) (seriál)
Super animák na kterém jsem vyrůstal. Jo,, Jerry vždycky vítězil. , ale já vždycky fandil tomu prevítovi Tomovi , chtěl jsem aby ho někdy také pokořil,ač se snažil sebevíc nebylo to v jeho silách ,ale pro mě je to vítěz numero uno :)
Tvárou v tvár (1997)
Co více dodat,.. super napínavý akčňák. Pro mě nejlepší film s Travoltou.