Recenzie (182)
Fallout (2024) (seriál)
Považuji Fallout 1 a 2 za to nejlepší, co kdy z herního průmyslu vzešlo. Další díly již nemají takovou atmosféru a tenhle seriál čerpá spíše z nich. Přesto mi bylo velmi příjemné vnímat všechny easter eggy, které seriál servíruje. Obsazení do světa Falloutu vyloženě sedlo a atmosféra střídající vtipy rázu Pipboye a sirové záběry, kde stříká krev jak v plnotučném hororu mě donutili ani na moment nedutat. Jako bonus k návratu do minulosti (či budoucnosti) ve světě jaderných fúzí bez tranzistorů určitě přispěl i fakt, že se jedná o promyšlený příběh a ne jen o čistou fanouškovskou reminiscenci. Za seriál 4/5 a za vzpomínky, které vyvolává + 1*
Anatómia pádu (2023)
Jak se po práci dvakrát po sobě vypnout během 10i minut?
Oľga (2021)
Bohužel jsem film viděl až nyní, kdy působí velmi hořko-sladce.
Podruhé mě neoklameš (2024) (seriál)
Všechny postavy jsou zde přirozené jako hrudník Lely Ceterové. A ty nevkusně přepálené zvukové efekty mě nutily kroutit hlavou jak kačera na provázku.
Africké královny - Královna Kleopatra (2023) (séria)
Příště raději zvolím něco, co je historii Egypta a Říma o něco věrnější. Třeba Asterix a Obelix - Mise Kleopatra.
Dalíland (2022)
Zajímavá sonda do života jednoho z nejvýznamnějšího umělců 20.století. Bohužel nebo bohudík není příliš záživná, protože se poměrně věrně drží reality a zároveň se drží pouze jednoho aspektu jinak rozmanité kariéry Salvadora Dalí.
Super káry z Mexika (2023) (relácia)
Absurdní podobnost k Rust to Riches je tu znát z každého detailu. Dokonce i ti chlápci mluví stejně jako hvězdy z původní série. Ale jestli mi to má zkrátit čekání, nebudu nic namítat.
On sa bojí (2023)
Sejdou se takhle Aster, Trier, Noé a Jarmusch v hospodě. Přijde za nimi vrchní a povídá jim “vypadněte!”
Asteroid City (2023)
Wes Andersen Vás zláká na obal jako nová příchuť kofoly. Jdete si ji koupit i když víte, že ta předchozí stála za starou bačkoru a ta před ní byla ještě horší. Originál je jen jeden a Wes si ho vykradl natolik, že už to snad nikoho nemůže bavit. O čem že to bylo?
Ghosted (2023)
Jasně se tu píše, že je to hovadina s hezkou herečkou (a hercem). Přesně to, co potřebuju vidět s nedělní kocovinou, když jsem dutej jak čokoládovej mikuláš.