Posledné recenzie (116)
Temný prípad (2014) (seriál)
I can't even breathe! Nic tak intenzivního sem hooodně dlouho nezažil. Televizní tvorba posunutá na naprosto jinej levl, stříbrný plátno může těžce závidět. Matthew je pro mě hereckej zázrak tohodle desetiletí a Woody mi jen potvrzuje svoje zasloužený místo v top actors. Celkově sem z toho odvařenej a asi ještě dlouho budu. True Detective je finálním potvrzením toho, že kvalita nyní patří televizní produkci. A to hlavní, co jsem si odnesl - Louisiana je kurevsky creepy země! 100 a dalších milion % k tomu!
Ja, zloduch 2 (2013)
Přehnaná infantilnost a roztomilost první půle je dejme tomu odpustitelná (je to přece jen animák pro děti). 80% vtipů sice stojích na žlutejch blbostech a semtam něco na Agnes, u obojího se ale většina v podstatě už vykrádá z jedničky. Storka je tuctová a plná klišé, ale je to koukatelný. Největší průser všeho je asi pak z ničehonic přechod z tý infantilní blbosti do naprosto nesmyslnýho pseudošpiónskýho slasheru (Spy Kids??), ve kterym bych marně hledal něco pro děti. Záporák je v podstatě úplná blbost a transform z vtipnejch žlutejch na otravný fialový je totál stupid. Jednička daleko daleko daleko lepší, tohle je oproti tomu vaření z vody s přehnanou snahou zaujmout co nejširší pole diváků. 60%
Melancholia (2011)
Eine kleine Star za boobies Kirsten Dunst, což je v podstatě jediná věc, na kterou sem celej film čekal a kvůli které jsem to nakonec celé dokoukal. Jinak pikačovina klasického Trierovského formátu.