Obľúbené seriály (10)
Arrow (2012)
Alias (2001)
Merlin (2008)
Buffy, premožiteľka upírov (1997)
No nevím. Po několika prvních dílech mi to připadalo skvělé. Zvlášť zápletka Buffy-Angel, ale potom už mi to začalo připadat hodně jednotvárné. Jakoby se režiséři snažili držet "klasických seriálových pravidel". Vyvolená dívka, která chce žít normální život, jenže nemůže. Stará se hlavně o sebe a hrozby bere na lehkou váhu. Zamiluje se do upíra, bude se ho snažit zabít a nakonec to skončí otázkou: "Proč jsi to udělal?" Nikdo nikoho nezabije, všichni se v klidu rozejdou a to je jediné co na tomhle seriálu bylo zajímavé se pomalu vytrácí. Jediné co mě na tomhle pořád jakž takž baví, je knihovník. Po shlédnutí 6. série: OK, Angela nemám ráda. Lepší je Spike.
Dr. House (2004)
Sherlock (2010)
Pán času (2005)
Torchwood (2006)
1. díl - úžasný. Potom už je to jen horší a horší. Poslední díl 1. série je přímo otřesný.