Obľúbení režiséri (10)
za Cold Mountain; No. 1 Ladies' Detective Agency; Anglického pacienta a Ripleyho ;) škoda takéhoto talentu :'(
Baz natočil môj najobľúbenejší kúsok: Moulin Rouge + natočil zaujímavo Romea a Júliu, + už sa neviem dočkať kedy uvidím Tanec v srdci a Austráliu, + je z Austrálie :)
za nádherné filmové príbehy: Žiť po svojom; Pravidlá muštárne; Čokoláda; Casanova
Kathryn Bigelow
Najlepšie filmy:
K-19: Stroj na smrť (2002)
Smrť čaká všade (2008)
Bod zlomu (1991)
najprv som videl jej Dravcov = páčilo sa. A včera som si pozrel jej Kňaza (Priest) a opäť som si potvrdil, že jej filmy mi sedia a keďže ma ako človeka bez vyznania dokázal Priest úplne vtiahnuť, tak si následne Antonia zaslúžila miesto v mojej Top 10 ;)
za nádherné romantické filmy Pred úsvitom a Pred súmrakom a páčili sa mi aj Škola ro(c)ku a Priznanie
skvelý humor v skvelých filmoch Občianka Ruth; Kto z koho; Bokovka
hlavne za X-menov a Červeného draka + After The Sunset a Križovatky
Susanne Bier
Najlepšie filmy:
Po svadbe (2006)
Bratři (2004)
Otevřená srdce (2002)