Recenzie (63)
Kosmonaut z Čech (2024)
Tento typ filmov mám rád.
Tvorca (2023)
Jedno z naj sci-fi za posledných 20 rokov.
Jú jú hakušo (2023) (seriál)
Príbeh je osekaný. No je to logické inak by to bolo na pár rokov. Mňa to potešilo.
Na útěku (2023) (seriál)
Dokonalý scenár, postavy. Žiadne slabé miesto a originalita príbehu ako je to u južnej Kórei zvykom.
Castlevania: Nokturno (2023) (seriál)
Alucard ❤️
Ja, Tonya (2017)
Jedna z najlepších komédii od čias Tak dobre ako sa len dá.
Fauda (2015) (seriál)
Oproti tomu vyzerá aj Homelander ako prechádzka ružovou záhradou.
Velma - Velma (2023) (epizóda)
Zábavné, len k tomu treba pristupovať tak, že to nemá nič spoločné s klasickým Scooby - doo. Žiaľ hodnotenia ako vidno sa presne odvíjajú od toho na čo ľudia sú zvyknutí atď.
Angličanka (2022) (seriál)
Dokonalá Emily Blunt v jednom z najkrajších príbehov od čias Tanca s Vlkmi.
Hellraiser (2022)
Asi by som bol radšej keby Hellraiser natočil taký David Fincher svojim pohľadom. Seven meet Hellraiser by mohlo byť zaujímavejšie ako tieto klasické príbehy.