Recenzie (81)
Creed III (2023)
Tazka “non Sly” nuda
Niet čo stratiť (1997)
Moja srdcovka
Predátor: Korisť (2022)
Dopozerane na dva-krat. Dve hviezdy za hudbu a prostredie. Howgh
Brickleberry (2012) (seriál)
Serial presne podla mojho nekorektneho gusta
Cobra Kai - Série 4 (2021) (séria)
Musim priznat, ze po tretej serii (najslabsej) som myslel uz na totalny upadok ale chvalabohu nestalo sa. Navrat Teryho Silvera tomu dal znovu novy naboj a mozem smelo povedat ze stvrta seria sa vyrovnala prvej a dokonca ju v niektorych veciach aj predcila. Stvorku som zvladol na jeden zatah a bavil som sa neskutocne. Cakanie na seriu pat budu muka !:)
Poslední žoldák (2021)
Žán-Klód furt vie a furt bavi.
Barbaři (2020) (seriál)
...tragedia.
Rambo: Posledná krv (2019)
Mno..sice John Rambo je uz vazne dedko, ale furt to proste v nom je. Bavil som sa skvelo
Cobra Kai (2018) (seriál)
Prva seria komplet zhltana behom jedneho dna. Ak sa clovek nevie odtrhnut a uziva si kazdu minutu-viac do hodnotenia pisat netreba. Za mna prekvapenie roka.
Železné srdce (2014)
jedina hviezda za jediny original Tigra na svete. Film je podla mna "des a hroza" od zaciatku az do konca. Plno technickych nepresnosti a americkeho patriotisticko-propagandoveho svrabu. Do konca som vydrzal so zatatymi zubami-a to vojnove filmy milujem...