Recenzie (38)
Spartakus (2010) (seriál)
Miluju jak při souboji o sebe cinkají i dřevený meče.
G.I. Jane (1997)
Kdyby mě někdy měla zachránit z palby ženská, tak ať je to Demina!
Sólista (2009)
Pokus o Shine s černochem a bez klavíru.
Hrbáč (1959)
Honza Mareš jede bomby.
Kosmonaut z Čech (2024)
Zdaleka ne tak špatný, jak tu někteří naříkají. Jsme Češi a tak radši cokoliv české ve světě poplivejme dřív, než by to mohl udělat někdo jiný. Sandler skvělej, dobrá konverzačka, české reálie potěšily. Lepší tři, dávám 4*, abych tu trochu pomohl srovnat skóre.
Bojovník (2019) (seriál)
Trapná blbost.
Tri sekundy na prežitie (2019)
Manželka na zastřelení!
V sevření žlutého hada (1979)
Viděno s rychlodabingem, který ve mě vyvolal nostalgii.
Godfather of Harlem (2019) (seriál)
Přehnaná černošská agitka, v které mají barevní vždy navrch. Všichni se jich bojí, Taliáni pobíhají jak slepice bez hlav, policajti se nechávají jen tak liskat, bělošky padají do kolen a kolik moudrosti v nich je... post britské kolonie, nebo např. Detroit/Philadelphie jsou toho jasným důkazem. Klidně oddělají před kamerama Kennedyho, jeho bráchu, Kinga, Malcolma, ale na bezejmenýho černýho exmukla z Harlemu si netroufnou, protože "má v sejfu info". První díly ještě ujdou, ale pak se to celý zvrtne v absurdní přehlídku honění si trik a urážení. Kdybych byl rasistickej černoch, tak dám 5* CUT THAT MOTHERFUCKER UP!
Swingtime (2007) (TV film)
Film, který člověka naučí držet v určitých situacích hubu. Nebo by aspoň měl.