Obľúbené filmy (10)
Šaman (1992)
Jeden z mých nejoblíbenějších filmů se Seanem. Ten je tu v roztrhané košili a špinavých kalhotách stejně charismatický a velice přitažlivý jako kdyby byl ve smokingu. Nápaditý děj odehrávající se v nádherné přírodě Amazonských deštných pralesů nám nenápadně podsouvá, že bychom se měli ke své matičce Zemi přeci jen začít chovat rozumněji a s láskou a ne jen od ní brát a ničit. Navíc příběh o nalezení léku na největší "mor" 20 století a zároveň jeho ztracení je i velice dojemný.
Kolja (1996)
Skala (1996)
Skvěle natočený akční film s ještě skvělejšími hereckými výkony (Sean Connery, Nikolas Cage a Ed Harris) Kvalitu filmu podrhuje i velice působivá a podmanivá hudba (Hans Zimmer ). Pro mně je tento film stoprocentní jednička v akčních filmech.
Postřižiny (1980)
Honba na ponorku (1990)
Napínavý, poutavý, dobře natočený film, který Vás přikove do křesel. Celé to podrhuje nádherná hudba a hlavně skvělé herecké výkony, kterým dominuje Sean Connery.
Meno ruže (1986)
Zelená míľa (1999)
Vesničko má středisková (1985)
Naprosto jasná česká klasika s nápaditým a typicky českým humorem a podmanivým pohledem na českou krajinu, které ve filmu vytváří velice příjemnou atmosféru. Právem patří do Zlatého fondu české kinematografie.