Obľúbené filmy (10)
Klub bitkárov (1999)
Musím dát jedině 5 hvězdiček, protože jsem četl i literární předlohu a musím říct,že David Fincher dokázal téměř nemožné a zachytil neobyčejnou atmosféru tohoto sugestivního filmu i na plátně. V tomto filmu jsem si porvé uvědomil, jaký je Brad Pitt skvělý herec, a že vlastně jeho role byli vždycky většinou vyšinutí maníci. A Edward Norton odvádí svůj standard, což znamená špičkovou práci.A navíc závěrečná pointa mě absolutně dostala, za což bych filmu přidal další dvě hvězdičky. Teď jsem ho zhlédl právě po 7 a musím říct, že mě to pořád bere :)
Trainspotting (1996)
Kdo neviděl tento kultovní film, jako by nebyl.Všechny složky filmu pasují do sebe a vzájemně se doplňují. Přidejte k tomu pár skvělých herců ( Ewan McGregor, Robert Carlyle a další) a máte geniální film. Navíc, který film se může pochlubit dokonalým soundtrackem, jako má Trainspotting. Tento film rozhodně znamená přelom v skotském, potažmo evropském filmu, a navíc proslavil řadu nových herců a nakonec i samotného režiséra.
Gladiátor (2000)
Posledný samuraj (2003)
Cruise že neumí hrát? Ať už si o něm lidé myslí cokoliv, tady jako zarostlý bývalý americký voják, veterán z občanské války, který se postupně stále více ponořuje do samurajské etiky a způsobu života, hraje přesvědčivě a velice dobře. Akční scény jsou výborné, kamera jako vždy u Zwicka NÁDHERNÁ a i nějaká ta slzička na závěr určitě upadla. 95 %
James Bond: Casino Royale (2006)
Právě jsem se vrátil z kina. A nemůžu jinak než za 5 *. Už teď je mi nynější bond sympatičtější než Connery. A rozhodně taky nejakčnější...
Across the Universe (2007)
Rzhodně nejlepší muzikál roku 2008, Hairspray oproti tomuhle vypadá jako hodinky plastové vůči těm z ušlechtilého titanu, výpravu byla nejspíš skvělá, ale to není můj šálek kávy. A když se přidá mé nejoblíbenější období na filmovém plátně, není co dodat. Písně byly nazpívány profesionálně (podle mne byl v tomto nejlepší Joe Anderson a hned za ním titulní Jude). Není co řešit, 90 %. A divil bych se, kdyby z Oscarů vyšel naprázdno, nemyslím nějakou hlavní cenu.
Volavka (2002)
Jediné možné hodnocení, film opravdu je desetkrát lepší než Scorceseho remake. 100 %
Indiana Jones a posledná krížová výprava (1989)
Klasika a snad nejslavnější (a nejlepší) film žánru dobrodružných filmů. Ford s Connerym jsou báječná dvojka, příběh vynikající, scéna s Hitlerem neskutečně geniální, prostě tolik superlativů se mi dere na jazyk, že je to až neuvěřitelné. Škoda, že filmy tohoto typu (a kvality) už se ezkou řádku let nedělají. 100 %
Eso es (1982)
Jedna ze svaté pětice nejlepších Belmondových komedií, pořádné dobrodružství, vtipné momenty i lehká úprava historie pro příběh. JPB hraje jako vždy, byl to opravdu herec 3 poloh (drsný detektiv, vtipný dobrodruh, dramata). 85 %
Muž z Acapulca (1973)
Jedna z mých nejoblíbenějších belmondovek, parádní zábava. 90 %