Obľúbené filmy (10)
Star Wars: Epizóda III - Pomsta Sithov (2005)
Tento film jsem netrpělivě očekával.A přiznávám že moje představy splnil do puntíku a žádná z mých obav se nevyplnila.Jako uzavření trilogie ,,jak to vlastně bylo s tím Vaderem" je to naprosto úžasné,skvěle natočené,napsané,zahrané,dost temné(přesně jak jsem doufal).Ta osudovost,zrada...rozkaz 66,smrt všech těch velkých jediů...a ten souboj Anakin vs. Obi-Wan? to je prostě filmová extáze,jeden z nejsilnějších filmových zážitků,závěrečná scéna to jen umocnňuje a probouzí chuť podívat se na původní filmy...
Pán prsteňov: Návrat kráľa (2003)
Votrelec 2 (1986)
Druhé vetřelce mám osobně nejradši z celé série,sice je tu místo jednoho potvoráka hned armáda,ale to je možná to,proč se mi tento film tak líbí.
Hviezdny prach (2007)
Od tohohle filmu jsem čekal docela dost a opravdu mě nezklamal.Jedna z nejlepších pohádek co jsem kdy viděl(ne-li nejlepší)...naprosto magická atmosféra,výborný černý humor,skvělé herecké výkony...Claire Danes jako Yvaine je tak křehce nádherná a Robert De Niro jako ,,drsný" pirát je famózní...celkově mě tento film dostal a dávám 5* jen to bleskne:)
Láska nebeská (2003)
X-Men: Prvá trieda (2011)
Piaty element (1997)
Roztomile krásná Milla,velkej drsňák Bruce,dostatečně nechutný hlavní záporák...to vše dává dohromady jednu výbornou sci-fi podívanou a pro mě osobně srdeční záležitost,protože jsem na tomhle filmu dá se říct vyrostl a za tu dobu už ke mě tak nějak přirostl a nedám na něj nikdy dopustit...plus jako třešinka na dortu je vystoupení Divy,které je moje oblíbené pro svou působivost a magičnost...