Obľúbené filmy (10)
Strach a hnus v Las Vegas (1998)
Monty Python: Zmysel života (1983)
Kurz negatívneho myslenia (2006)
Ex Drummer (2007)
konecne po dlouhe dobe zase originalni a odvazany filmek, ktery vybocuje z hollyshitoveho pekla. misty mi to pripominalo american psycho, trainspotting, shortbus a kurz negativniho mysleni ;-)
Ukrutne šťastní (2008)
Ty, ktorý žiješ (2007)
Requiem za sen (2000)
Noc na zemi (1991)
Vzpomínky na lásku (2004)
I pes může vyhrát letmým pohledem.