Obľúbené seriály (6)
Endeavour (2012)
Když v realitě, tak Endeavour. Tento seriál přímo kouše, jak do postav tak do mne. Nejen z krimi hodnotím jako nejlepší. Vše, co se tam stane, má smysl. Prosím, prosím, zkuste ještě natočit další díly!
M.A.S.H. (1972)
Asi obsese...
Píseň pro Rudolfa III. (1967)
Lepší i slabší, zábavné i méně. Nehledám v tom kvalitu filmovou ale kvalitu počinu. Hledám zachycení doby, nálady, vzpomínek, lidí. A těší mne to! Písničky jsou samozřejmá kvalita. Proto hluboká poklona...
Chalupári (1975)
Sám sobě se mohu divit, jak rád sleduji Chalupáře. Je to náturou. Rádi se smějeme nad zvýrazněnými chybami svého okolí a falešně těm vlastním. Také tomu, jaký je ten buržoasně zatížený taxíkář a jací ti jiní soudruzi z venkova. A jak zásadně souhlasím proti. - Navíc! Tihle herci jsou Herci! Dnešní seriálový jsou jen sériový.
Červený trpaslík (1988)
Inšpektor Lewis (2006)
Nemusí se líbit postavy, auta, souboje, někoho odpudí intelektuální pozadí. Ale postavy jsou celkem povahově prokreslené - není to přímo byť ze skládanky to dáte. Není to tuctovka ale leporelo s docela dlouhým ohniskem.