Posledné recenzie (811)
Smršť (2024)
Po nepříliš pozitivních recenzích příjemné překvapení. Pointa sice nikterak originální, přesto mě navzdory roztroušeným vodítkům nenapadla. Vizuálně podmanivé, podzim a poloprázdné lázeňské středisko zkrátka funguje. Převod Karikova specifického stylu na velké plátno se podařil lépe, než bych čekal, že je možné. A to Smršť zrovna nepatří k jeho nejlepším zářezům, proto možná i dobře, že film je spíš něco jako sequel. A že na konci zůstává pár nejasností? Sere pes. Fajn kinozážitek.
The Devil's Men (1976)
Hrozná kravina, ale „f'bidn čemBAH“ už z hlavy nedostanu.
Zabudnuté hračky (1995)
Když jsem před více než dvěma roky jako film pro romantický večer vybral příběh dvou pejsků The Plague Dogs (1982), dostal jsem z nepochopitelného důvodu doživotní zákaz pouštět animované filmy. Nakonec se nade mnou ale slitovali. Příležitost jsem chytil za pačesy a pustil milý vánoční snímek Zapomenuté hračky. Inu, zákaz se prý prodlužuje na neurčito. :/
Posledný denníček (11)
80'
Savage Streets