Recenzie (218)
Čtyři dohody (2013) (divadelný záznam)
Geniální představení, geniální Dušek s čistou myslí a duší..
Utajené detstvo (2011)
CINEMA MUNDI děkuji !!
Krv mojej krvi (2011)
Rozvláčněné, dlouhé, chvílemi i nudné..
Čokoľvek (2003)
Nejslabší film od Woodyho co jsem viděl..
Společník (2003) (TV film)
Kdo nechápe a nechce pochopit pana Duška - nemůže tím pádem pochopit, že ?
Naušika z Větrného údolí (1984)
Nejsilnější, nejvyzionárnější a zároveň nadčasový animák !!
Babicovy dobroty (2008) (relácia)
Je to ukázkový sebevrah gastronomie a neskutečný tupoun co se projevu týče. Nezná hranice a stále pokračuje ve svém zoufalém pořadu. Tak co příště pane Babico? Že by kuře s broskví na miliontý způsob?
Skrblík (2006) (TV film)
Ano je to trošku životně brutálnější komedie a myslím si, že i autor vycházel opravdu ze zkušeností života, ale kdyby se člověk měl jen stresovat a nadávat, už by se pomalu nemohl podívat ani např. na pošetilost mocných, kde Luis de Funes příjde takřka taky o vše..
Kočičí hra (1982) (divadelný záznam)
Toto představení je na 10 hvězdiček ! Ani jsem nemohl mluvit po skočení tak fenomenální a fantastické hry.
Zrodenie Planéty opíc (2011)
Myšlenku a zpracování celého filmu bych viděl jako 20min. BONUS k samotnému filmu Planeta opic. Herci vůbec nic nezahráli - úroveň NULA. Za ty prachy bych tam šel taky :) Opice byly skvělé, ale ovšem toď vše..