Recenzie (154)
Black Adam (2022)
som proste fanda komiksoviek
Sanatórium (2004)
Celú dobu čakám ako to skončí,že dám tomu 3 hviezdy,ale takýto fatálny koniec zaskočil.
Tiché místo na venkově (1968)
Keby si to Franco rozdal s mladou hospodinkou,boli by tri hviezdy.
Krvavé divadlo (1973)
Nie som fanda Shakespeara.
Útek z Pretórie (2020)
Stale vidím len Potterovský ksicht...nemožem si pomoct ale keby obsadili iného herca,dostalo by to 4 hviezdy.
Úsvit Zuluov (1979)
Keby nebolo tolko tej vojenskej zdlhavej šarády...hmm hmm.No ale čo sa tyka komparzu na tom vobec nešetrili...pecka.
Power Rangers: Strážcovia vesmíru (2017)
Dosť biedna puberťácka scifikofotina...Ja neviem,ale už som tých vesmírnych hollywoodskych hrdinov dosť prežratý!Akosi sa ich za posledné obdobie dosť nakopilo a budem mať už z toho určite v hlave guláš.
Komando (1985)
Prvý film videný na VHS...Vtedy som to strašne žral!
Oko v oblakoch (2015)
Neznášam tieto byrokraticke žvásty...chcem akciu!!!
Cesta nádeje (2014)
Neviem,ale Crowe,...mohol si tomu dať viacej šťavy.To nudné hladanie už bolo ozaj nudné...